آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان طی پیامی مشترک، یوم الله 13 آبان را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  متن این پیام بدین شرح است:
همبستگی مردم هوشیار، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی(ره) در 13 آبان 1358 موجب خلق حماسه ای عظیم و سرنوشت ساز شد که توانست همینه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکسته و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.
یوم الله 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و روز دانش آموز تا روزگاری که سیاست های مستبدانه و ظالمانه مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سایر ملل آزاده جهان و عزت طلب تداوم داشته باشد، به عنوان بخش مهمی از سنت آزادگی ملت ایران باقی خواهد ماند.
به یقین سخنان وقیحانه و جاهلانه رئیس‌جمهور آمریکا و نادیده انگاشتن واقعیات جمهوری اسلامی ایران در سیاست داخلی و خارجی و مبارزه با تروریسم، در کنار واقعیاتی همچون حمایت دولت آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی و رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و ایجاد و تقویت گروه‌های تروریستی، عمق بی‌اطلاعی در رفتار و گفتار عوام فریبانه وی را نشان می‌دهد و بیانگر آن است که وی سررشته ای از درس های 13 آبان در ایران اسلامی و در بین مردم این سرزمین ندارد.
بی گمان مردم شریف استان کرمان پا به پای دیگر آحاد ملت هوشیار ایران اسلامی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته و چه بسا پر شورتر از همیشه با اراده ای پولادین، بار دیگر بانگ عدالت خواهی و استکبار ستیزی خود را در روز 13 آبان ماه با حضوری حماسی و باشکوه به گوش جهانیان خواهند رساند و یکدل و همصدا در برابر سخنان نابخردانه و بیهوده رئیس جمهور آمریکا می ایستند و ضمن تاکید بر حفظ اتحاد و یکپارچگی، از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران که تابلوی شهدای این مرز و بوم است، دفاع خواهند کرد.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو، بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می نمائیم.
سید یحیی جعفری                                                                                                       علیرضا رزم حسینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                                                      استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

دعوت امام جمعه و استاندار کرمان از مردم کرمان برای شرکت در راهپیمایی 13آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار