دومین روز رقابت‌های بین المللی اسکواش بازان حرفه‌ای مردان در ارومیه برگزار شد که اسکواش بازان ایران، عراق و پاکستان راهی مرحله بعد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سلمان فرضعلی پور رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت:دومین روز رقابت های بین‌المللی اسکواش حرفه ای مردان جهان جام صلح و دوستی یادواره دوازده هزار شهید استان با انجام ۸ بازی به پایان رسید.
طی رقابتهای انجام شده در خانه اسکواش ارومیه,اسکواش بازان در مصاف با حریفان خود بازیهای دیدنی و جذابی ارائه دادند.
فرضعلی پور ادامه داد:سجاد زریان از ایران با امین عطایی از ایران، علیرضا شاملی از ایران با حسنیان دخیل از عراق / hasanian dakheel /، محمد حسین جعفری از ایران با محمد کاشانی از ایران، نوید ملک ثابت از عراق / Navid maleksabet/ با رسول السلطانی از عراق / rasool al soltani /، حسام السعدی از عراق/ husham al saadi/ با محمد فرمان حسن از عراق / Mohammed ferman hasan /، پویا شفیع فرد از ایران با خواجا ادیل مقبول از پاکستان / khawaja adil magbool / با هم به رقابت پرداختند.
 وی گفت:سهیل شاملی با بهراد بیگدلی هر دو از ایران و امیر حسین شفیع از ایران با احمد الکرملی / ahmed al kremli / مسابقه دادند.
 رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی افزود: در پایان این روز سجاد زریان، علیرضا شاملی، محمد حسین جعفری و سهیل شاملی از ایران، محمد فرمان حسن و احمد الکرملی از عراق به همراه خواجا ادیل مقبول از پاکستان برنده این رقابت‌ها شدند و به مرحله بعد صعود کردند.
وی ادامه داد: بازی نوید ملک ثابت از عراق / Navid maleksabet/ با رسول السلطانی از عراق / rasool al soltani / نیز به تساوی انجامید.
 
انتهای پیام//ن.م
 

نتایج روز دوم مسابقات اسکواش جام وحدت و دوستی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.