مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: اعتبارات و امکانات ویژه‌ای به بهزیستی دلفان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی لرستان با تأکید بر حمایت مسئولین شهرستان دلفان به ویژه نماینده مردم سلسله و دلفان از روند فعالیت‌های بهزیستی، اظهار داشت: با توجه به اینکه بهزیستی، فعالیت‌های تخصصی اجتماعی بر عهده دارد مشخص است باید با همکاری نمایندگان پرتلاش و مسئولان و مدیران دلسوز طرح‌ها و برنامه‌های خود را عملی کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بهزیستی نمودی عینی در بین تمامی اقشار جامعه دارد، عنوان کرد: خوشبختانه ارتقای سطح حمایت‌های بهزیستی و ارائه خدمات تخصصی گوناگون در شهرستان دلفان در سایهٔ همکاری‌های نماینده مردمی، ساعی، دلسوز و پرتلاش شهرستان سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان عنوان کرد: اینکه مسئولان حل مشکلات و معضلات اجتماعی را سرلوحه امور خود قرار می‌دهند نشان از توجه و نگاه ویژه آنان به حل مسائل و مشکلات عموم و سلامت اجتماعی جامعه دارد.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای دانش پرسنل و بروز شدن اطلاعات آنان در خدمت‌رسانی به جامعه هدف بسیار مؤثر است، گفت: اگر بخواهیم همسو با مشکلات موجود در سطح جامعه پیش برویم باید سطح علمی پرسنل را با ارائه آموزش‌های لازم ارتقاء دهیم.

حیدری ضمن قول تخصیص اعتبارات و امکانات ویژه به شهرستان نورآباد، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف یک مدیر فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم جهت رفاه حال پرسنل است که امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری‌های مجدانه نمایندگان و مسئولان، مشکلات پرسنل و جامعه هدف را حل‌وفصل کنیم.

انتهای پیام/م

اعتبارات و امکانات ویژه‌ای به بهزیستی دلفان اختصاص می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.