كاراگاهان پليس آگاهي فرماندهی انتظامی استان اصفهان در بازرسی از انباری در شهر اصفهان محموله بادام خارجی قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال را كشف كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستارخسروي" رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين خبر  اظهار داشت: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس از دپوي خشکبار خارجي قاچاق در انباري مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي ادامه داد: كارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي از انبار مذكور بازرسي به عمل آورده كه درنتيجه اين عمليات تعداد 36 گوني 50 کيلو گرمي مغز بادام خارجي كه فاقد مدارك مثبته گمركي و به صورت قاچاق وارد استان شده بودند را كشف كردند.

اين مقام انتظامي ارزش محموله كشف شده را يک ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: در اين خصوص يك نفر دستگير و به همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ خسروي بر تداوم طرح بازرسي از انبارهاي دپوي كالا در استان تاكيد كرد و گفت: هر كسي انبار متعلق به خود را در اختيار قاچاقچيان كالا قرار دهد با برخورد قانوني مواجه شده و بايستي نسبت به اين موضوع پاسخگو باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.