مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: تعداد کارگران ساختمانی که تاکنون زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی استان قرار گرفته‌اند به ۳۰ هزار نفر رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهناز حمزه‌لوی مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان با بیان این که ما مسئولین در قبال آینده کارگران ساختمانی تعهد داریم افزود: تعداد کارگران ساختمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان به بیش از ۳۰ هزار نفر رسیده است که وظیفه ما و سایر مراجع ذی‌ربط از جمله انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی پالایش و شناسایی کارگران واقعی ساختمانی برای جلوگیری از تضییع حقوق این قشر زحمتکش است.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: با توجه به استقرار سامانه‌های کنترلی الکترونیکی در انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی و نظارت خوب و مؤثر سازمان فنی و حرفه‌ای اقدامات خوبی در جهت مدیریت متقاضیان این پوشش بیمه‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماه اول امسال فقط ۹۴ فقره پروانه ساختمانی جهت پرداخت حق بیمه به شعب تأمین اجتماعی استان ارجاع شده است افزود: بایستی رابطه منطقی بین تعداد پروانه‌های صادرشده و تعداد کارگران ساختمانی برقرار شود.

شفیع پور دبیر انجمن صنفی کارگران ساختمانی لرستان نیز گفت: با استقرار سامانه فیلترینگ کارگران ساختمانی گام مؤثری در شناسایی کارگران فعال و واقعی ساختمانی و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آنان و حذف متقاضیان غیر مشمول برداشته شده است.

انتهای پیام/م

تعداد کارگران ساختمانی تحت پوشش لرستان به ۳۰ هزار نفر رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.