مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تاکید کرد: تبریز در بین کلانشهرها پیشرو در زمینه استحصال انرژی از پسماند‌های شهری قرار گرفته است.

تبریز پیشرو در استحصال انرژی از پسماند‌های شهری استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ،با اعلام این خبر گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور اعلام کرده است که ۱۵ شهر ایران از جمله هشت کلانشهر و هفت شهر ساحلی می‌توانند با احداث کارخانه زباله سوز اقدام به استحصال انرژی از پسماندهای شهری کنند که تهران، تبریز ، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، کرج و قم از آن جمله‌اند .

وی ادامه داد: : تبریز در زمینه احداث کارخانه زباله سوز پیشرفت‌های بسیاری داشته است و مقدمات اجرایی آن انجام یافته و در مرحله انعقاد قرارداد نهایی می باشد .

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با کمک شورای شهر، مدیران ارشد استانی و هم‌چنین با آغاز فعالیت شهردار منتخب تبریز، روند اجرایی این پروژه محیط زیستی تکمیل و شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن باشیم .

انتهای پیام/خ

تبریز در زمینه احداث کارخانه زباله سوز پیشرفت‌های بسیاری داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.