دقایقی قبل در پی تماس شهروندان با سامانه تلفنی ۱۲۵، آتش سوزی در کارخانه ای در حوالی روستای تپه سلام به آتش نشانی مشهد گزارش شد.

کارخانه پنبه در حومه مشهد گرفتار آتش سوزی شدبه گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش سوزی کارخانه پنبه پاک کنی در حومه مشهد با تلاش بیش از چهل آتش نشان در کمترین زمان ممکن مهار و اطفاء شد.

آتشپاد حسن جعفری در تشریح جزییات این خبر افزود: عصر امروز کارخانه پنبه پاک کنی در روستای تپه سلام گرفتار آتش سوزی شد که با تلاش بیش از چهل آتش نشان و بکارگیری 15 خودروی عملیاتی در کمترین زمان ممکن مهار و اطفاء شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در شرایط توسعه به آتش نشانی مشهد گزارش شده ، افزود: در زمان رسیدن آتش نشانان در محل حریق، شعله های سرکش آتش سوله حدوداً یک هزار متری انبار وش پنبه را به طور کامل احاطه کرده بود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به عملیات اطفای بهنگام آتش نشانان و جلوگیری از سرایت آتش به انبار های مجاور گفت: مقادیر زیادی پنبه در محوطه این کارخانه نیز در این آتش سوزی سوخت.

آتشپاد جعفری با بیان اینکه بروز این آتش سوزی گسترده خسارت جانی در پی نداشت ، علت وقوع آن را نیازمند بررسی های بیشتر عنوان کرد.

آتش نشانان هم اکنون در حال عملیات کاوش می باشند.

انتهای پیام/س

آتش سوزی در  کارخانه پنبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.