قاچاق کالا در هفت‌ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل صبح امروز افزود: در هفت‌ماهه نخست امسال ۶۵۲ پرونده قاچاق کالا تشکیل شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

وی گفت: به ویژه افزایش قاچاق سیگار در استان جای نگرانی دارد و در هفت‌ماهه نخست امسال ۱۴۵ پرونده در این ارتباط تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همچنین به قاچاق چوب و زغال در استان اشاره کرد و گفت: هفت‌ماهه سال ۹۴، ۴۳ پرونده، سال ۹۵، ۷۰ پرونده و در سال جاری ۷۲ پرونده در این ارتباط تشکیل شده است.

نجف زاده با اشاره به اینکه ماهانه بیش از هزار پرونده ورودی توسط تعزیرات حکومتی بررسی می‌شود، افزود: این در حالی است که ماندگاری پرونده‌ها با عملکرد قابل‌قبول زیر ۱۰۰ فقره است.

وی گفت: در هفت‌ماهه نخست امسال پنج هزار و ۹۵۸ فقره پرونده تشکیل شده است که بیشترین تعداد با چهار هزار و ۳۲۷ مورد مربوط به تخلفات کالا و خدمات است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تأکید کرد: علاوه بر این ۹۷۹ فقره پرونده جرایم بهداشتی، دارویی و درمانی نیز تشکیل شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته با کاهش همراه است.

نجف زاده با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی بازار اردبیل افزود: به ویژه در حوزه تخلفات مرتبط با قاچاق نظارت‌ها تشدید یافته است.

 

انتهای پیام/ع

افزایش قاچاق سیگار در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.