با کسب اکثریت آرا کرامت جعفری به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید هیأت ورزشی دانش‌آموزان استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجمع انتخاباتی رئیس هیأت ورزشی دانش‌آموزان استان اردبیل دیروز با حضور سرپرست فدراسیون ورزش مدارس کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مسؤولان فرهنگی و ورزشی برگزار شد.

در پایان مجمع انتخاباتی، کرامت جعفری با کسب حداکثر آرا موفق شد به عنوان رئیس جدید هیأت ورزشی دانش‌آموزان استان اردبیل منصوب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت ورزشی دانش‌آموزان استان اردبیل اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی لازم برای میزبانی از مسابقات ورزشی قهرمانی در بین دانش‌آموزان کشور برخوردار بوده و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

احمد ناصری افزود: ایجاد تغییر در آیین نامه هیأت‌های ورزشی یک رویکرد جدید و مثبت در احیای رشته‌های ورزشی دانش آموزان بوده و با استمرار همکاری و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش احیای ورزش دانش آموزی در استان های مختلف کشور را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با تخصیص منابع مالی لازم، آموزش و پرورش استان اردبیل به دنبال افزایش فضاهای ورزشی بوده و با این اقدام در ایجاد انگیزه و توانایی ورزشکاران و مربیان نیز موفق عمل خواهیم کرد تا خبرهای مسرت بخش بیشتری در خصوص مدال آوری و کسب موفقیت‌های ورزشکاران دانش آموز استان اردبیل شنیده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: توجه به صنعت گردشگری و کسب موفقیت در این مسیر به عنوان محور توسعه محسوب شده و میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان در رسیدن به این مهم کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت ورزشی دانش‌آموزان استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.