عضو جامعه مدرسین گفت: اروپا یکی از طرف‌های قرارداد برجام است و وقتی تعهدی را پذیرفته، باید آن را اجرا کند.

اروپا باید در اجرای برجام گام بردارد/آمریکا مذاکره درباره قدرت دفاعی ایران را در خواب ببیندآیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رویکرد اروپا در قبال برجام، اظهار کرد: هدف آمریکا و اروپا استحاله انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: سردمداران آمریکا به خیال خام خود گمان می‌کنند که می‌توانند مردم را وادار به کوتاه آمدن از خطوط انقلاب کنند، اما مردم سی و نه سال است محکم و استوار پای انقلاب خود ایستاده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: اروپا یکی از طرف‌های قرارداد برجام است و وقتی تعهدی را پذیرفته، باید آن را اجرا کند.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه آمریکا و اروپا از قدرت اسلام هراس دارند، تصریح کرد: تشکیل داعش و گروه‌های تروریستی دیگر برای قتل عام مسلمانان، نشان دهنده ترس آمریکا از اسلام و تلاش او برای نابودی آن است.

آیت الله ممدوحی اضافه کرد: دیدیم که مقامات آمریکایی در کمال بی شرمی در مورد قدرت دفاعی ایران موضع می‌گیرند و خواستار مذاکره مجدد هستند، آمریکا مذاکره درباره قدرت دفاعی ایران را باید در خواب ببیند.

وی با تاکید بر اینکه قدرت دفاعی ایران کاملا صلح آمیز است، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی هیچگاه آغاز کننده جنگ نبوده است و قدرت موشکی اش هم برای دفاع از مردم و سرزمینش است.

انتهای پیام/

نقش اروپا در اجرای برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار