تا پایان سالجاری بیش از یک هزار صندوق بزرگ کمیته امداد در آذربایجان غربی ایمن سازی می شود.

ایمن سازی صندوق های  بزرگ کمیته امداد در آذربایجان غربی

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ، با بیان اینکه در راستای ساماندهی و ایمن سازی صندوق های بزرگ کمیته امداد که از سال گذشته در استان اجرا می شود و در این زمینه تاکنون 500 صندوق بزرگ ایمن سازی شده در اماکن جایگزین شده است، افزود: تا پایان سالجاری نیز 550 صندوق بزرگ ایمن سازی شده تولید و در اماکن استان از جمله فرودگاه، بیمارستانها، ادارات، مراکز آموزشی و فروشگاههای بزرگ جایگزین می شود.

 جهانبخش رضایی با اظهار اینکه صندوق های ایمن شده از تولیدات استان می باشد، افزود: طرح ایمن سازی صنادیق با هدف حفاظت،صیانت و جلوگیری از سرقت وجوه واریزی مردم در حال اجرا می باشد.

وی اضافه کرد: همزمان با ایمن سازی صندوق های موجود در اماکن، صندوق های بزرگ موجود در معابر استان نیز ایمن سازی می شوند.

رضایی اظهار کرد: در این راستای از ابتدای سالجاری در خیابانهای امام، کاشانی و دانشکده شهرستان ارومیه صنادیق بزرگ ایمن سازی شده جدید جایگزین صندوق های قدیمی موجود شده اند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی استان افزود: در سایر معابر شهر ارومیه و سایر شهرستانهای استان صنادیق بزرگ موجود در معابر با نصب پولکی فلزی در محل ورودی وجوه، ایمن سازی می شوند.

جهانبخش رضایی با اشاره به نحوه ایمن سازی صندوق های  موجود در معابر بیان کرد: با جوشکاری پولکی فلزی در درب صندوق ها، ورودی کوچک شده و مانع از خارج شدن پول های واریزی مردم می شود ضمن اینکه برچسب های هشدار دهنده با عنوان « هموطنان از واریز وجوه خود اطمینان کامل حاصل فرمایند»، در ورودی صنادیق نصب می شود.

وی یادآور شد: اجرای طرح ایمن سازی صندوق های موجود در معابر و اماکن تا پایان سالجاری نهایی شده و با اتمام این طرح تمام صندوق های موجود ایمن سازی می شوند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی استان همچنین با اشاره به صدقات واریزی مردم به صنادیق گفت: در هفت ماهه سالجاری 37 میلیارد و 400 میلیون ریال از صندوق های موجود در استان وجه جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش دارد.

به گفته وی 187 هزار و 500 صندوق در سطح استان برای جمع آوری صدقات مردم نصب شده است.

انتهای پیام/ح

صندوق های بزرگ کمیته امداد در آذربایجان غربی ایمن سازی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.