عباسی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان، از راهیابی ۳ فیلم کوتاه از استان زنجان به مرحله نهایی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خبر داد.

راهیابی ۳ فیلم کوتاه از استان زنجان به جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛عباسی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان گفت:چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در حالی آذر ماه برگزار خواهد شد که سه فیلم کوتاه از استان زنجان پس از گذراندن مراحل مقدماتی داوری به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته اند.

وی افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر موفقیت‌های خوبی در این جشنواره بین المللی نصیب استان شده است که این مهم به همت دانش آموزان و فرهنگیان فیلمساز و هنرمند اتفاق افتاده است.

این مقام مسئول  ادامه داد:در جشنواره چهل و هفتم یک فیلم دانش آموزی با عنوان "کوچه صنعتگران" در بخش مستند به کارگردانی دانش آموز آرزو شاجری از به مرحله نهایی راه یافته است.

عباسی تصریح نمود:همچنین انیمیشن "باران سمی" به کارگردانی خانم لیلا محمدپور از منطقه بزینه رود و انیمیشن "اهل مطالعه را حصاری نیست" به کارگردانی خانم رویا حسنی موفق به حضور در مرحله نهایی شده اند.

این جشنواره، بخش دانش آموزی و فرهنگیان روز‌های ۳ و ۴ آذر ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

گفتنی است فیلم کوچه صنعتگران نیز در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری رتبه دوم و فیلم باران سمی در فراخوان ملی پرسش مهر ۱۶ ریاست محترم جمهوری عنوان دوم را کسب کرده است.
انتهای پیام/ر

 

چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشدبا سه اثر از زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.