حوادث جاده ای در سطح شهرستان جوانرود مشکل زا شده است و به مرحله بحران رسیده است.

 

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گفت:حوادث جاده ای در سطح شهرستان جوانرود مشکل زا شده است و به مرحله بحران رسیده است

امین محمدی به مسائل و نارضایتی های عمومی و خطرات ناشی از تصادفات جاده ای در شهرستان پرداخت و گفت:جاده منتهی به ثلاث باباجانی از سمت جوانروددر حد فاصل روستای گانی گوهربه سه راهی فولادی مدت زیادی است که عملیات خاکبرداری و تسطیح آن آغاز شده و به همان صورت رها شده است که موجب تصادفات زیادی شده است.

دادستان شهرستان جوانرودبا ابراز تاسف از عدم اجرایی شدن و خطرات جدی خواستار جدیت لازم در پیگیری موضوع و به نتیجه رسیدن پروژه مورد نظر به اهتمام و پیگیری مسئولان شد.

محمدی:با یادآوری مراتب گفت:ابراز ناراحتی های زیادی در این خصوص داشته که به دادستانی مراجعه می کردندو با توجه به حفظ حقوق عامه به عنوان دادستان باید ورود پیدا می کردم.

دادستان افزود : در این خصوص فرصت 15 روزه و دستورات لازم به مسئولین اداره راه و شهرسازی جوانرود داده شد که پیمانکار را احضار و توضیحات لازم را ارائه دهد.

وی افزود: پیمانکار در این خصوص قول مساعد داد که در اسرع وقت نسبت به اتمام کار اهتمام ورزد .

گفتنی است مدتی است تصادفات جاده ای در این محور باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است که بر همین اساس دادستان شهرستان جوانرود در اقدامی قابل تقدیر به عنوان مدعی العموم و با درایت ویژه به این موضوع ورود پیدا کرده است که خوشبختانه با فشارهای وی اقداماتی برای حل مشکل مردم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/پ

حوادث جاده ای در سطح شهرستان جوانرود مشکل زا شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.