مدیرکل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اجرای طرح ویژه این اداره‌کل با هدف تامین ایمنی زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: اقدامات مهمی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پذیرش و اعزام زائران از مرز رسمی خسروی انجام‌شده است که از آن جمله می‌توان به حمل، نصب و راه‌اندازی برج روشنایی پایانه مرزی خسروی با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین خرید، حمل و نصب منبع آب پایانه مرزی خسروی با اعتبار دو هزار میلیون ریال اشاره کرد.

وی همچنین از خط‌کشی راه‌های حوزه استحفاظی استان به میزان ۱۰۵۰ کیلومتر خبر داد و گفت: در عین‌حال تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی به میزان ۴۰۰ مترمربع و آشکارسازی ۸۶ نقطه به همراه اصلاح ۸ نقطه پر تصادف ازجمله کارهای انجام‌شده باهدف حفظ ایمنی زائران است.

 

خسروانی بیان کرد: باهدف حفظ امنیت زائران و خدمات‌دهی مطلوب ۱۵ اکیپ گشت راهداری تشکیل و ۱۵ اکیپ مدیریت بحران در مرکز استان آماده خدمات‌رسانی است و همچنین ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مرزی خسروی بااعتبار ۱۵ هزار میلیون ریال با هدف حفظ بهداشت زائران تأسیس‌شده و گیت‌های عبورومرور پایانه مرزی خسروی از ۲۴ کاربر به ۵۸ کاربر با اعتبار ۴.۰۰۰ میلیون ریال افزایش‌یافته است.

 

انتهای پیام/ز

گیت‌های عبورومرور پایانه مرزی خسروی از ۲۴ کاربر به ۵۸ افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.