رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس گفت: استخر سرپوشیده در مناطق ۱۱ گانه شیراز ساخته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک فطرت امروز رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس در دیدار با رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان از امضای تفاهم نامه همکاری با هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان فارس خبر داد و گفت: امروز با کمبود استخر در شیراز از جمله نقاط جنوبی روبرو هستیم که باید با حمایت از سرمایه گذاران حداقل ۱۱ استخر در مناطق مختلف شهرداری شیراز ساخته شود.

وی افزود: این هیئت بزرگ ورزشی تا کنون ۲۰ تفاهم نامه همکاری با هیئت‌های ورزشی و یا بخش خصوصی و دولتی در راستای توسعه ورزش‌های همگانی به امضا رسانده که به زودی نیز تفاهم نامه همکاری هیئت شنا و هیئت ورزش‌های همگانی نیز به امضاء می‌رسد.

پاک فطرت ادامه داد: ایجاد کمیته هیئت همگانی در هیئت‌های ورزشی یکی از موضوع‌هایی است که باید هیئت‌های ورزشی به آن توجه کنند.

وی بیان کرد: توجه به موضوع سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذار تاثیر بسزایی در اجرای طرح‌های مختلف شهری از جمله ساخت استخر دارد و امیدواریم این مهم مورد توجه قرار گیرد.

شهرام کمال زاده رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان فارس نیز با بیان اینکه شهر شیراز در موضوع سخت افزار‌های آبی با مشکل روبرو است و باید برای ساخت استخر‌های جدید برنامه ریزی کرد، گفت: تنها استخر استاندارد شیراز، استخر انقلاب است که قابلیت برگزاری رقابت‌های مختلف ملی و بین المللی را دارد که این استخر نیز فرسوده شده و باید مرمت شود.

کمال زاده تصریح کرد: استخر انقلاب به یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر می‌خواهد که در صورت تحقق این اعتبار آماده‌ایم در فرصتی دوماه آن را تعمیر و بازسازی کنیم.
انتهای پیام/ر

ساخت استخر سرپوشیده در مناطق ۱۱ گانه شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار