شیراز دارای استخر سرپوشیده با استانداردهای بین‌المللی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در جلسه هیئت نجات غریق و اختتامیه نخستین دوره جامع مدیریت اماکن آبی استان فارس، از ساخت استخر سرپوشیده استاندارد برای برگزاری مسابقات بین‌المللی در شیراز خبر داد و گفت: در تلاشیم تا در آینده‌ای نزدیک یک استخر پیشرفته و استاندارد را برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور و حتی بین‌المللی در شیراز بسازیم تا این کلان‌شهر میزبان رقابت٬های مهم و بینالمللی در این رشته ورزشی باشد.

وی افزود: ساخت استخر در تمام نقاط استان فارس در دستور کار قرار دارد که میتوان به عنوان نمونه به استخر شنای شهرستان ممسنی اشاره کرد که در مدت زمان کمتر از دوسال ساخته شده و ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کامیاب ادامه داد: در سال 94 هفت استخر در نقاط مختلف استان فارس تعطیل شده بود که همگی با برطرف شدن مشکلات آن هم اکنون فعالیت آنان از سر گرفته شده است و در اختیار علاقه‌مندان به رشته شنا قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت در رشته ‌ای مختلف ورزشی باید آموزش مداوم در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: باید کاری کنیم تا مردم با آسایش در استخرها شنا کنند و هرچه تلاش هیئت نجات غریق بیشتر شود اعتماد و آسایش مردم در استخرها بیشتر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه در مدیریت جدید هیئت نجات غریق استان فارس تا امروز پیشرفت‌های خوبی بدست آمده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد، تصریح کرد: یکی از نقاط قوت هیئت نجات غریق مشارکت اعضای هیئت بوده است که باید این مشارکت در تمام زمینه‌ها ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/ر

ساخت استخر استاندارد در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار