سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، گفت: دستگاه های استان در جهت تسهیل سرمایه گذاری به تقویت بُعد کارشناسی و ارائه راه حل به سرمایه گذاران اقدام نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،   محمد جواد فدایی  در جلسه سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری استان، گفت: هنر مدیریت در اولویت بندی صحیح برنامه ها می باشد، بنابراین ضرورت سرمایه گذاری و اعتقاد به تولید و اشتغال که شعار امسال است باید از اولویت های مدیریتی در استان باشد.
وی تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذار با کارشناسی های دقیق، ارائه راه حل های قابل اجرا و کوتاه نمودن زمان صدور مجوزات لازم برای جذب سرمایه گذاری می تواند یکی از راه‌های رسیدن به تولید و اشتغال باشد. ضمن این که توانمند شدن ساختار کارشناسی به حضور بیشتر سرمایه گذاران منجر می گردد.
معاون استاندار کرمان به بررسی راهکارهای کوتاه نمودن فرآیند جذب سرمایه گذاری پرداخت و پنجره واحد سرمایه گذاری را گیشه ای در جذب بیشتر سرمایه گذاران دانست و افزود: حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاهها در تسریع این فرآیند ضروری است.
فدایی با بیان این که تعامل با سایر عوامل اجرایی استان گام جدیدی درکاهش زمان صدور مجوزات لازم در سرمایه گذاری خواهد بود، گفت: انگیزه بالای مدیران یکی از عوامل تاثیر گذار در جهت اجرایی شدن فرآیند جذب سرمایه گذاری است.
وی از حضور کارشناسان دارایی استانداری زنجان در جهت به اشتراک گذاشتن تجربیات اجرایی پنجره واحد استان زنجان تشکر کرد.

انتهای پیام/ی

سرمایه گذاری با انجام کارشناسی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار