مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چنانچه برنامه ای در خصوص تغییر مسیر اتوبان شیراز- اصفهان و تردد از مسیر جاده سپیدان - یاسوج - اصفهان حتما به ما نامه رسمی می نوشتند اما تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.

محمد علیمردانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مسیر تردد اتوبان شیراز - اصفهان به مدت دو روز از سمت جاده سپیدان - یاسوج - اصفهان بگذرد اظهار کرد: اطلاعی ندارم و از طریق سایت های خبری متوجه شدم که گویا از پنجم تا هشتم آبان به دلیل تعمیرات جاده این تصمیم عملیاتی شود.
وی با اشاره به اینکه این موضوع ربطی به استان ما ندارد و خارج از استان است بیان کرد: امروز در جاده شیراز - سپیدان بودم و مشکلی نداشت .
علمردانی افزود: چنانچه برنامه ای در خصوص تغییر مسیر اتوبان شیراز - اصفهان و تردد از مسیر جاده سپیدان - یاسوج - اصفهان حتما به ما نامه رسمی می نوشتند اما تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که در صورت تغییر مسیر اتوبان شیراز - اصفهان به سمت جاده سپیدان - یاسوج - اصفهان جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت حجم بالای تردد خودروها را دارند نیز گفت: بله .جاده های استان ظرفیت تردد بالا را دارند و در تابستان ها با حجم عظیم خودروها در جاده های استان مشکل خاصی پیش نیامد و اکنون نیز هیچ مشکلی نیست.
هر 10 کیلومتر یک پروژه در حال فعالیت است
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت های این اداره کل اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و در عین حال کمک وزارت راه و شهرسازی در استان هر 10 کیلومتر یک پروژه عمرانی شامل احداث بیمارستان ، کتابخانه و دیگر طرح ها در حال فعالیت هستند که این امر قابل اثبات است .
وی بیان کرد: فعالیت راه و شهرسازی در جاده شیراز - سپیدان ، یاسوج - سپیدان و باشت - گچساران نمایان است و برخی جاها نیز مشکلاتی وجود دارد که برطرف خواهد شد.
علیمردانی ابراز داشت: تمام تلاش را می کنیم که مشکلات موجود در سطح جاده های استان برطرف شود.
وی به بحث تصادفات نبود علایم راهنمایی و رانندگی در سطح جاده های استان نیز اشاره کرد و گفت: این امر در حوزه راهداری است که با گشت زنی در جاده های استان کمبودها شناسایی و ساماندهی خواهند شد.
علیمردانی افزود: استان گسترده بوده و راه ها زیاد است و مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با تلاش شبانه روزی بتوانیم جاده هایی ایمن و باکیفیت را برای مردم استان مهیا کنیم.

انتهای پیام/غ

جاده های استان ظرفیت تردد بالا را دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.