دستگیری سارق و زورگیران حرفه‌ای در مشهد

سارق حرفه‌ای که در پوشش مشتری ثابت به صورت سریالی از فروشگاه پوشاک سرقت می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ محمد بوستانی فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت از فروشگاه پوشاک در محدوده خیابان ۱۷ شهریور تیمی از مأموران کلانتری ۱۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران کلانتری با حضور در محل و بررسی اظهارات مالک فروشگاه به یکی از مشتریان ثابتش مضنون بود دوربین‌های مداربسته فروشگاه را بررسی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارق در پی اعتماد مالک فروشگاه در غفلت وی ۱۴ عدد مانتو و ۲ عدد چک پول ۵۰۰ هزار ریالی را سرقت و به داخل خودرو پرایدش انتقال داده است.
 
سرهنگ محمد بوستانی با اشاره به کشف اموال مسروقه گفت: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده تاکنون به سرقت حدود ۳۰ میلیون ریال از اجناس مغازه اعتراف کرده که تحقیقات با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۰ قاسم آباد در پی گزارش یک فقره زورگیری نافرجام از راننده یک دستگاه سواری پراید در محدوده بلوار شاهد با اجرای طرح مهار و گشت زنی در محدوده اعلام شده افراد زورگیر را که دو جوان ۱۸ و ۲۰ ساله بودند کمتر از ۳۰ دقیقه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ بوستانی گفت:: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام//ز. ج.
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.