رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : تا کنون یک هزار و ۴۶۹ واحد تولیدی این استان در سامانه بهین یاب متقاضی تسهیلات رونق تولید شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در هشتاد و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت : تا کنون یک هزار و ۴۶۹ واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب متقاضی تسهیلات رونق تولید شده اند که پرونده ۸۳۷ واحد برای دریافت تسهیلات به ارزش بالغ بر پنج هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

 

وی با اشاره به بررسی درخواست ۸۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان ثبت نام شده در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات بانکی افزود: از این تعداد ۶۹ طرح به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی و ۱۹ طرح به ارزش ۳۸۷ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت است که ۲۵۳ نفر اشتغالزایی است.


وی همچنین تصریح کرد: در این جلسه مشکلات بانکی، مالیات، تامین اجتماعی و زیربنایی سه واحد تولیدی بررسی شد.


دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان تصریح کرد: گزارش لیست مصوبات تسهیلات رونق تولید این سازمان و همچنین سازمان جهاد کشاورزی، گزارش عملکرد بانک‌های عامل استان درخصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات از محل تسهیلات رونق تولید در بخش‌های صنعتی-معدنی و کشاورزی، ارائه گزارش پایش تسهیلات رونق تولید توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان از دیگر دستور کار این جلسه بود.


اسودی گفت : در هشتاد و دو جلسه قبلی این کارگروه مشکلات ۴۹۰ واحد تولیدی استان سمنان بررسی شده است.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.