واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان برای بهبود شرایط تولید نیازمند نیروهای فنی و مجرب برآمده از هم‌افزایی دانشگاه و صنعت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  محمد همتیان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت : باید با همکاری و هم افزایی مراکز آموزش عالی، برگزاری نشست های تخصصی با دانشگاه ها و دستگاه های مرتبط آموزشی شاهد افزایش مهارت در نیروی کار باشیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به این که مشکلات صادرکنندگان بخشی مربوط به استان و کشور است، تصریح کرد: رفع مشکلات صادرات با همکاری دستگاه های اجرایی به ویژه هم افزایی گمرک در دستور کار قرار دارد.

 

وی با اشاره به اعلام آمادگی بانک ها برای پرداخت تسهیلات رونق تولید با نرخ سود فعلی، اظهارداشت: با روی کار آمدن دولت دوازدهم و تدابیر در نظر گرفته شده، کاهش نرخ کارمزد بانکی به کمک بیشتر به صنعتگران برای رونق اقتصادی و افزایش اشتغال منجر می‌شود.

 

همتیان افزود : آموزش 600 واحد تولیدی در سال 96 در اتاق بازرگانی در نظر گرفته شده و تا کنون بیش از پنج نشست آموزشی برای واحدها در سال 96 برگزار شده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بیان داشت : در سال گذشته بیش از 16 جلسه آموزش در قالب کلاس های آموزشی مهارت های فروش، تولید برگزار شده است.

 

وی اظهار داشت : پیوند صنعت و دانشگاه و برگزاری دورهای تخصصی و عبور کردن از مرز آموزش های غیرکاربردی باید بیش از پیش برای بهبود تولید و کیفیت کالا و افزایش صادرات در دستور کار قرار گیرد.


انتهای پیام / ذ


برگزاری 16 جلسه آموزش مهارت های فروش ، تولید در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.