دور دوم سوپر لیگ بسکتبال زنان کشور با پیروزی نمایندگان قم و تهران در قم پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ پیکارهای سوپر لیگ B بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه‌های یک و ۲ روزهای پنج شنبه و جمعه در شهرهای قم و اصفهان ادامه یافت و در مسابقاتی که به میزبانی قم انجام شد تیم‌های نادرشیمی قم و سما در روز دوم حریفان خود را شکست دادند.

در این رقابت‌ها که جمعه در قم پایان یافت و حکم دومین مرحله دور رفت لیگ را داشت تیم نادر شیمی قم توانست در دیداری که در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شد با نتیجه ۸۱ بر ۳۹ حریف خود را شکست داده و دومین برد متوالی در این مسابقات را کسب کند.

تیم‌های سیما خوان پاسارگاد مشهد و سمای تهران دیگر بازی روز جمعه سالن بهزیستی قم را برگزار کردند که این بازی در نهایت ۶۰ بر ۵۳ به سود سما به انتها رسید تا سما در تنها بازی انجام شده‌اش در قم برنده میدان را ترک کند.

روز پنج شنبه نیز ۲ بازی برگزار شده بود که طی آن تیم‌های نادر شیمی قم و سیما خوان پاسارگاد مشهد برابر حریفان خود پیروز شده بودند به طوری که نادر شیمی قم ۷۷ بر ۷۰ بال شیراز را برد و نماینده مشد ۵۸ بر ۴۳ از سد حسینی تهران گذشت.

این مسابقات در مراحل بعدی به میزبانی شهرهای شیراز و مشهد پیگیری خواهد شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه به مرحله بعد مشخص شود.

انتهای پیام/ح

دور دوم سوپر لیگ بسکتبال زنان کشور در قم پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار