بعد از گذشت ۴ ماه از اخراج دسته جمعی کارمندان فدراسیون ژیمناستیک هنوز مطالبات این افراد به طور کامل پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیرماه سال جاری زهرا اینچه درگاهی به عنوان رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد. درگاهی در ابتدای ورودش به فدراسیون دست به تغییرات گسترده ای زد. اخراج 17 نفر از کارمندان با سابقه فدراسیون به بهانه پایان قراردادهایشان بخشی از این تغییرات بود. تغییرات درگاهی در آغاز کار، آن قدر سری اتفاق افتاد که برخی ها معتقدندخشک و تر با هم سوختندو دست آخر او از چند پیشکسوت ژیمناستیک از جمله جمیله سروری بود که در سمت نائب رئیس بانوان فعالیت داشت دلجویی کرد.

درگاهی مدعی بود برگه ای را در اختیار کارمندان قرار داده است تا آن ها کارهایی را که در چند ماه اخیر انجام داده اند، بنویسند. اما هیچ یک از کارمندان فعالیت قابل قبولی نداشته اند و او مجبور شده است با آن ها خداحافظی کند.

این 17 نفر در روزهای ابتدایی با تجمع مقابل وزارت کار و وزارت ورزش و جوانان خواستار پیگیری وضعیت خود شدند اما تلاش آن ها بی فایده بود.

محمد اصغری یکی از کارمندان اخراجی فدراسیون ژیمناستیک درباره آخرین وضعیت خود گفت: از زمانی که از فدراسیون اخراج شده ایم با تعدادی از همکاران وکیل گرفته ایم و پیگیر کارهایمان از مسیر قانونی هستیم. ما به دنبال سنواتمان هستیم. از زمانی که از فدراسیون اخراج شده ایم هیچ شخصی با من برای پرداخت سنوات تماسی نداشته است و فقط به چند نفر از همکاران گفته شده است که سنوات به صورت قسطی پرداخت می شود. 

او ادامه داد: در همه ادارات و سازمان ها رسم بر این است که اگر کارمندی می خواهد از مجموعه جدا شود با احترام، اهدای لوح و تقدیر از او خداحافظی می کنند اما ما در نهایت بی ادبی از فدراسیون جدا شدیم.

اصغری افزود: درگاهی در بدو ورودش به فدراسیون برگه ای در اختیار کارمندان گذاشت و از ما خواست فعالیت های چند ماه اخیر خود را مکتوب کنیم. با توجه به بلاتکلیفی فدراسیون و افت کارها در یک و سالی نیمی که فدراسیون با سرپرست اداره می شد، فعالیت های خود را مکتوب کردیم. بعد از آن سه نسخه قرارداد با تاریخ های اول فرودین تا 31 تیر، 31 تیر تا 31 آبان و31 آبان تا 30 اسفند در اختیار ما قرار داده شد. ما نیز هر سه نسخه را امضا کردیم. فردا که به فدراسیون آمدیم به ما گفته شده قرار داد شما تمام شده است.

کارمند سابق فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: درگاهی نسخه اول قرارداد را امضا کرده بود واز امضا دو نسخه دیگر به تاریخ 31 تیر تا 31 آبان و31 آبان تا 30 اسفند امتناع کرده بود وبا این ترفند ما را از فدراسیون اخراج کرد.

اصغری با ابراز نارضایتی از وضع موجود خاطر نشان کرد: من از سال 83 در فدراسیون هستم و بعد از ترک فدراسیون بیکار هستم. من خودم را بخشی از خانواده ژیمناستیک می دانم اما این بی مهری ها انسان را غمگین می کند. حتی پیگیری های ما از وزارت ورزش و جوانان نیز به نتیجه نرسیده است.  امیدوارم هر چه زودتر پیگیری ها جواب دهد و ما حداقل به حق و حقوق خود برسیم. 

انتهای پیام/

آخرین وضعیت اخراجی های فدراسیون ژیمناستیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار