تیم ملی ژیمناستیک هنری برای حضور در تورنمنت بین المللی اسلوونی امشب راهی این کشور می شود.

تیم ملی ژیمناستیک هنری امشب راهی اسلوونی می شودبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورش باشگاه خبرنگاران جوان تیم های ملی ژیمناستیک هنری کشورمان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان امشب برای حضور در تورنمنت اسلوونی راهی این کشور می شود.

رضا خیرخواه سرمربی تیم بزرگسالان درباره نفرات اعزامی به تورنمنت اسلوونی گفت: در این رقابت ها سعید رضا کیخا، سامان مدنی، حمید قاقزانی، مهدی کهنی و پدرام زاهدی حضور خواهند داشت. هادی خناری نژاد نیز به دلایل شخصی  دو ماه از تیم ملی مرخصی گرفته است و در اسلوونی حاضر نمی شود اما خود را به ورد کاپ باکو می رساند.

خیرخواه ادامه داد: در تورنمنت اسلوونی 12 کشور شرکت دارند. مسابقات به شکل تیمی در 6 وسیله انجام می شود. تیم ملی اردوهای خوبی را در  لرستان و همدان پشت سر گذاشته است. چند بازیکن دارای مصدومیت بودند که سعی  کردیم با آنها مدارا کنیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان افزود: 80 درصد از تیم بزرگسالان را جوانان تشکیل می دهند، ضمن این که تیم جوانان همراه بزرگسالان به اسلوونی  اعزام می شود. جوانان این  فرصت را داشتند که در کنار بزرگ ترها تمرین کنند و از تجربیات آنها بهره ببرند. از امروز باید به فکر پشتوانه سازی باشیم.

او درباره مسابقات پیش روی ژیمناستیک هنری ایران اظهار کرد: بعد از مسابقات اسلوونی در ورد کاپ باکو و بعد از آن در تویوتا کاپ ژاپن حضور خواهیم داشت. همه این مسابقات برای آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتاست.

خیرخواه در پایان خاطر نشان کرد: از هیئت های  لرستان و همدان برای فراهم کردن بهترین امکانات برای تیم ملی و از فدراسیون و رسانه ها برای حمایتشان از ژیمناستیک سپاسگزارم.

انتهای پیام/

حضور تیم ملی ژیمناستیک در اسلوونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار