عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه 18 هزار میلیارد تومان برای طرح نظام سلامت در نظر گرفته شده است، گفت: متاسفانه افراد با بی عدالتی از آن برخوردار هستند.  

بازنگری جدی در طرح تحول نظام سلامت / ناعدالتی در طرح تحول نظام سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پورمختار عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازنگری جدی در طرح نظام سلامت به زودی اجرا خواهد شد،افزود: نگاه دولت در چهارچوب عدالت محوری است، و ما باید شاهد عدالت در این عرصه باشیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون در طرح نظام سلامت تفاوتی بین افراد بی نیاز و ثروتمند وجود ندارد و همه به یک اندازه از خدمات این طرح برخوردار هستند ادامه داد: باید افرادی که تحت پوشش حمایت نهاد های دولتی هستند خدمات بیشتری دریافت کنند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: حتی پزشکان هم در این عرصه با ناعدالتی مواجه هستند، برخی پزشکان درآمدی بیش از حد معقول دارند و این به واسطه طرح تحول نظام سلامت ایجاد شده است.

پورمختار با اشاره به اینکه امسال حدود 18 هزار میلیارد تومان برای طرح نظام سلامت در نظر گرفته شده، خاطر نشان کرد این رقم نصف بودجه عمرانی کشور است و نیاز دارد منطقی و به طور صحیح افراد جامعه از آن برخوردار شوند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس افزود: تلاش میکنیم در مجلس طرح تحول نظام سلامت را مورد بازنگری جدی قرار دهیم.

انتهای پیام/ص.ف

ناعدالتی در طرح تحول نظام سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.