نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: درمان وپیشگری از بیماری ها ونظام تحول سلامت در اولویت کار مجلس قرار دارد.

بهداشت ودرمان در اولویت کا ر مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته، نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر روی درمان سرمایه گذاری می شود اظهار داشت: تمام تمرکز مجلس وکادر پزشکی کشور روی درمان وپیشگری از بیماری ها قرار دارد.

وی درادامه گفت :در همدان 291پروژه با بیش از 100 صدملیارد تومان پیش بینی شده است که 140 پروژه به بهربرداری رسیده است.

خجسته با بیان اینکه خانه های بهداشت که مشکل داشتند مرتفع گردید و درمانگاه های اورو وجاده ملایر به زودی به بهره برداری میرسد.

وی خاطر نشان کرد بیمارستان 270تختخوابی اکباتان که راکد مانده بود با براوردی که شده است که 200 ملیارد تومان هزینه دارد که با بازدید وزیر بهداشت 30ملیارد تومان جهت خرید لوازم بیمارستان تزریق شد که در آینده ای نزدیک هم 15 میلیارد تومان تزریق می گردد.

نماینده مردم همدان وفامنین درمجلس شورایی اسلامی با اشاره به فداکاری ها وایثار بهورزان در عرصه ی سلامت به ویژه در روستاها گفت :مشکلات بهداشتی مردم روستاها به همت این بهورزان به حداقل رسیده است .

انتهای پیام/م

درمان و پیشگیری از بیماری ها یکی از سیاست های مجلس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.