افتتاح 5 خانه بهداشت در اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از افتتاح 5 خانه بهداشت در شهرستان اسدآباد خبر داد.

افتتاح 5 خانه بهداشت در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محبوبی ، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با اشاره اینکه فاز دوم بیمارستان قائم(عج) شهرستان اسدآباد از جمله پروژه‌های عمرانی حوزه درمان بود که با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد گفت: عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان قائم(عج) اسدآباد به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های بزرگ شهرستان اسدآباد در سال 93 آغاز شده بود.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان قائم(عج) با 64 تخت بیمارستانی با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌هایی بوده که به نتیجه رسیده است، افزود: این پروژه با حضور وزیر بهداشت و مسوولان ارشد استان و شهرستان به بهره‌برداری رسید.

دکتر محمد محبوبی اظهار داشت: طرح توسعه این بیمارستان شامل اورژانس، داخلی مردان و زنان، آندوسکوپی، کلینیک تخصصی، رادیولوژی، جراحی عمومی، داروخانه و آزمایشگاه است.

 وی با اشاره به اینکه کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز با اعتبار 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت به بهره‌برداری رسید، گفت: در حال حاضر این بیمارستان با تکمیل فاز دوم دارای 128 تخت بستری به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

دکتر محبوبی با اشاره به افتتاح تعدادی از پرو‍ژه‌های عمرانی حوزه معاونت بهداشتی در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در حوزه معاونت بهداشتی شهرستان اسدآباد پنج خانه بهداشت افتتاح شد.

 وی از افتتاح خانه بهداشت چنارسفلی با زیربنایی به متراژ 100 متر مربع  خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه معادل یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با اشاره به خانه بهداشت روستای چنارعلیا با زیربنایی به متراژ 100 متر مربع خاطرنشان کرد: برای این پروژه نیز یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

 وی با بیان اینکه خانه بهداشت حسام‌آباد با زیربنای 100 متر مربع و اعتباری معادل یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال در سفر وزیر بهداشت و هیات همراهش به استان همدان افتتاح شد، گفت: خانه بهداشت موسی‌آباد با زیربنای 100 متر مربع و با اعتبار یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

 دکتر محبوبی به افتتاح خانه بهداشت هودرج به متراژ 100 متر مربع و یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اشاره کرد و افزود: علاوه بر پروژه هایی که در این هفته افتتاح شده، پروژه‌هایی نیز در طول سال بهره‌برداری شده است.

 وی با اشاره به ساخت پارکینگ مرکز بهداشت به متراژ 500 متر مربع و اعتبار 800 میلیون ریال، تصریح کرد: از ابتدای امسال تعمیرات انبار مرکز بهداشت به متراژ 200 متر مربع و با اعتبار یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال از جمله اقدامات است.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه محوطه‌سازی مرکز بهداشت به متراژ  2 هزار و 250 متر مربع انجام شده است، اعتبار این پروژه را 850 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ ش

افتتاح خانه بهداشت در اسدآباد

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار