کارگاه یک روزه آموزش پایه مربیگری ویژه بانوان به میزبانی هیئت وزنه برداری زنجان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ کارگاه آموزشی پایه مربیگری وزنه برداری ویژه بانوان با حضور فعالین این رشته ورزشی به میزبانی سالن شهید رجایی زنجان زیر نظر هیئت وزنه برداری استان برگزار شد.

علی نصرتی مسئول کمیته مربیان استان و مدرس این کارگاه گفت : در این دوره آموزشی نحوه صحیح نرمش کردن ، اجرای تاکتیک ها ، استعداد یابی ، بدنسازی و نحوه صحیح گزینش ورزشکاران مستعد به حاضرین آموزش داده شد .

وی به حضور ورزشکاران علاقه‌مند در این کارگاه اشاره کرد و گفت : با آموزش همزمان مربیان و ورزشکاران زنجانی امکان مشاهده مراحل پیشرفت یک ورزشکار را برای مربیان فراهم آوردیم تا به درک مناسبی از مباحث آموزش داده شده برسند .

مسئول کمیته مربیان هیئت وزنه برداری استان زنجان هدف از برگزاری این کارگاه را چنین  بیان کرد : با توجه به آغاز فعالیت بانوان در این رشته ورزشی ، هیئت وزنه‌برداری زنجان در نظر دارد با آموزش مربیان زنجانی نسبت به شناسایی و دعوت به تمرین نونهالان مستعد اقدام نمایند ، تا با آموزش علمی این رشته ورزشی به ورزشکاران مستعد گامی بلند برای جاودان کردن نام وزنه برداری زنجان برداریم .

نصرتی وجود برنامه های علمی و به روز فنی را لازمه پیشرفت در این رشته ورزشی دانست و خاطرنشان کرد : تمامی برنامه های فنی هیئت مختص این مجموعه طراحی شده و از هیچ مربی و استانی الگوبرداری نمی‌کنیم زیرا به گفته اکثر کارشناسان وزنه برداری زنجان به جایگاهی رسیده که می تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌های کشور باشد .

انتهای پیام/ن

برنامه‌های علمی و به روز فنی لازمه پیشرفت در رشته ورزشی  وزنه برداری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.