سعید ملایی جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان با شکست حریف مغولستانی بازهم برنزی شد

مرد برنزی جودو بازهم به مدال برنز رسید/ بریمانلو و فتحی پور هم حذف شدندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای گرند اسلم ابوظبی و در روز دوم این رقابتها در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم سعید ملایی پس از استراحت در دور نخست، نماینده کشور پرتغال را ایپون کرد.

ملایی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی برابر جودوکار گرجستانی که نقره گرند اسلم پاریس 2017 و گرند اسلم توکیو 2016 را در کارنامه دارد با یک اخطار شکست خورد و راهی جدول شانس مجدد شد.

ملایی در این دور به دلیل حاضر نشدن جودوکار کانادایی پیروز میدان معرفی شد و برای کسب مدال برنز به مصاف جودوکاری از مغولستان رفت که توانست با غلبه بر این جودوکار به مدال برنز این رقابتها دست یابد.

اما در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم مهدی فتحی پور پس از استراحت در دور نخست، مغلوب جودوکار روس دارنده نشان طلا گرند اسلم دوسلدورف در سال2017 شد و از دور رقابتها کنار رفت.

محمد محمدی بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن هم در نخستین مبارزه خود مغلوب جودوکاری از کشور میزبان شد و خیلی زود با این رقابتها خداحافظی کرد.

دیروز و در روز اول این مسابقات هم رسنونژاد و نوری زاده حذف شده بودند.

فردا و در روز سوم این مسابقات وحید نوری آخرین نماینده جودو کشورمان در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم باید به مصاف جودوکاری از آذربایجان برود.

انتهای پیام/

مدال برنز «سعید مولایی» در مسابقات جودوی گرنداسلم ابوظبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار