ملت ما ازکفتارها و گرگان بیرونی هراسی ندارد و با پرهیز از اختلاف های داخلی، متحد و منسجم بر حول محور ولایت فقیه به سوی پیشرفت حرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  حجت الاسلام مختاری ، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: گستاخی های غرب و ترامپ به دلیل اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی و نقش بی بدیل آن در ثبات کشورهای منطقه است.


وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و با اشاره به صلح تحمیلی امام با بنی امیه گفت: در 4 دهه پس از انقلاب و بویژه در مذاکرات برجام ما نیز چنین تجربه ای داریم که درس اعتماد نکردن به بیگانگان و بویژه استکبار و متکی بودن بر توان داخلی نیروهای متعهد کشور را به همراه داشته است.


خطیب جمعه بیرجند با اشاره به رشد صنعتی جوامع غربی افزود: نباید به این پیشرفت حسرت خورد چون با انحطاط اخلاقی و افسردگی همراه است و اخلاق ، انسانیت و عدالت در دنیای به ظاهر پیشرفته ی غرب قربانی شده است.


حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه امروز دنیای غرب به افسردگی و عدم آرامش درجوامع خود اذعان دارد افزود: ما مکتبی داریم که باهمت و پشتکار و با تکیه بر توانایی های جوانان مستعد و سرمایه های غنی اسلامی میتوانیم به لحاظ معنوی، اخروی و دنیوی به پیشرفت برسیم.


خطیب جمعه موقت بیرجند همت مسئولان درحل مشکلات مردم ،اتحاد و انسجام و عزم ملی براساس توسعه متوازن و متناسب با آرمان های نظام و میدان دادن به جوانان متخصص انقلابی را عامل مهم دستیابی به پیشرفت همه جانبه عنوان کرد و گفت: مردم و بخصوص جوانان باید هوشیار و تیزبین باشند تا فریب دنیای پوچ غرب را نخورند.


وی ضمن قدردانی از وزارت اطلاعات و قوه قضائیه در برخورد قاطع با تشکیلات و تبلیغات فرق ضاله وهابیت ؛شیطان پرستی و عرفان های نوظهور ، خواهان حساسیت مردم نسبت به این فرق ضاله و همکاری با دستگاه های مربوطه برای شناسایی بیشتر این تشکیلات شد.
انتهای پیام/ک

گستاخی غرب به دلیل نقش بی بدیل ایران در ثبات منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.