مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گفت:حجت الاسلام و المسلمین عبادی در احکامی جداگانه قائم مقام نماینده ولی فقیه و مدیر ستاد اقامه نماز جمعه خراسان جنوبی را منصوب کردند.

حجت الاسلام عارفی ،مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  گفت:طی احکامی جداگانه از سوی حجت الاسلام و المسلمین عبادی، قائم مقام نماینده ولی فقیه و مدیر ستاد اقامه نمازجمعه خراسان جنوبی منصوب شدند.


وی افزود: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این احکام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ غلامحسین نوفرستی و حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محسن مشرفی را به ترتیب به عنوان قائم مقام نماینده ولی فقیه و مدیر ستاد اقامه نمازجمعه خراسان جنوبی منصوب کردند.


حجت الاسلام عارفی گفت: مراسم معارفه به زودی برگزار خواهد شد.


لازم به ذکر است در متن حکم انتصاب حجت الاسلام نوفرستی آمده است که با عنایت به توانمندی جنابعالی و اعتمادی که در انجام امور ولائی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شایسته به شما دارم، حضرتعالی به عنوان قائم مقام اینجانب منصوب می شوید.


در حکم انتصاب حجت الاسلام مشرفی نیز آمده است که نظر به اهمیت ستاد اقامه نماز جمعه در هموارسازی و همراه سازی امور ذیربط در انجام نمازجمعه‌ای مؤثر و شایستگی حضرتعالی در مدیریت جامع آن، این مهم را به عهده جنابعالی واگذار نمودم.

ضمن دعای خیر برای جمع دست‌اندکاران؛ امیدوارم در ثواب نمازگذاران جمعه سهیم باشید.
انتهای پیام/ب


برگزاری مراسم معارفه قائم مقام نماینده ولی فقیه و مدیر ستاد اقامه نمازجمعه خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار