فیلمسازان ۸ استان در جشنواره فیلم کوتاه «کَل» شرکت می‌کنند.

سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالمهدی آئینه افروز رئیس اداره ارشاد گراش گفت: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل در سه بخش اصلی، جنبی و بخش ویژه میراث فرهنگی ۱۵ تا ۱۷ آذر برگزار می‌شود و شامل تمام فیلم‌های کوتاه در قالب مستند، داستانی و تجربه‌گرا و انیمیشن است.

وی افزود: بخش جنبی به گزیده‌ای از آثار فیلمسازان ایران و جهان اختصاص یافته است و کارگاه‌ها و جلسات نقد و بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه در این بخش اجرا می‌شود.

آیینه افروز بیان کرد: بخش ویژه میراث فرهنگی این جشنواره اختصاص به آثاری با رویکرد به موضوعات بومی ۸ استان شرکت‌کننده دارد و فیلمسازان می‌توانند آثار خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره با حضور هنرمندانی از فارس، هرمزگان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان برگزار می‌شود.

آیینه افروز با بیان این که این جشنواره به عنوان بزرگترین رخداد هنری شهرستان گراش محسوب می‌شود، افزود: مقدمات این رخداد هنری در حال برگزاری است و با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار به زودی آماری از تعداد آثار ارسالی و نحوه برگزاری اعلام می‌شود.

رئیس اداره ارشاد گراش تصریح کرد: دوازده دوره گذشته این جشنواره با حضور سه استان برگزار شده که امسال با حضور فیلم‌سازانی از هشت استان کشور برگزار می‌شود و این کار زمینه‌ای برای برگزاری این جشنواره در سطح ملی است.
انتهای پیام/ر

حضور فیلمسازان ۸ استان در جشنواره کل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار