مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از جذب ۱۰۸ درصدی اعتبارات مکانیزاسیون ۶ ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد صادقی گفت: امسال تاکنون مبلغ ۳۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون در شهرستان محمودآباد جذب شد.

وی با بیان اختصاص ۲۸ میلیارد ریالی اعتبار در بخش مکانیزاسیون سال ۹۶ شهرستان محمودآباد، افزود: با هماهنگی و ارتباط مناسب مدیریت جهاد کشاورزی با سرپرستی بانک کشاورزی این شهرستان، زمینه لازم برای خرید ۱۷ دستگاه تراکتور، ۲۰ دستگاه کمباین برنج، ۵۰ دستگاه تیلر و ۷ دستگاه نشاکار ۴ و ۶ ردیفه و یک طرح شیلات و یک دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان محمودآبادی فراهم شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: ۶ ماهه امسال ۳۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال معادل ۱۰۸ درصد کل اعتبار ابلاغی به این شهرستان برای خرید ۹۶ دستگاه ماشین آلات کشاورزی جذب شد.

صادقی گفت: از اول امسال تا کنون از محل خط اعتباری فاز ۵ مکانیزاسیون کشاورزی، تسهیلات با سود ۱۵ درصد و سهم آورده ۲۰ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

صادقی با اشاره به ارتقاء ضریب مکانیزاسیون در این شهرستان افزود: در گذر از کشاورزی سنتی و رسیدن به شاخصه‌های بالای تولید و کشاوری مدرن با بهرمندی از سیستم‌های مکانیزه و استفاده از ماشین آلات کشاورزی، علاوه بر سهولت در فعالیت‌های بخش کشاورزی در اجرای عملیات کاشت، داشت و برداشت با کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید در واحد سطح، موجب ارتقاء درآمد و بهبود معیشت زندگی کشاورزان خواهد شد.

انتهای پیام/ع

جذب ۱۰۸ درصدی اعتبار مکانیزاسیون در محمودآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار