سرپرست استانداری اردبیل گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل در سایه توجه ویژه به بخش آب و خاک و کشاورزی امکانپذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اقبال عباسی، سرپرست استانداری اردبیل افزود: ما با همکاری و تلاش اتاق بازرگانی با دعوت از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس سعی داریم تا در این مدت در قالب اکیپ های چهارگانه متشکل از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس به شهرستان های مختلف سفر کرده و زمینه آشنایی با توانمندی های بخش کشاورزی در همه مناطق فراهم آید.

وی بیان کرد: قطعا بعد از این سفر نشست های جمع بندی و طرح مسایل و مشکلات زارعین استان اردبیل در حوزه های مختلف مورد توجه قرار می گیرد تا نمایندگان مجلس در تصمیم گیری های پیش رو سعی کنند با اقدامات جدی و در خور شان اردبیل این مشکلات را برطرف کنند.

عباسی با بیان اینکه اولین و بهترین ظرفیت استان در مسیر توسعه در بخش آب و خاک خلاصه می شود خاطرنشان کرد: قطعا ما نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی بر محور آب و خاک تاکید داریم و انتظار داریم تا بستر شایسته ای در این حوزه فراهم آید.

وی کامل ترین ظرفیت استان را در مسیر توسعه همه جانبه توجه به بخش آب و خاک توصیف کرد و گفت: قطعا حضور اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بستری مناسب فراهم می آورد تا ما بتوانیم در این بخش با سیاست گذاری درست و مصوبات شایسته مجلس به اهداف خود در خوداتکایی اقتصادی و کشاورزی دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/ح

تحقق اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.