فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر گفت: حجاب و عفاف ضامن امنیت خانواده هاست و مهمترین اصل برای دستیابی بانوان به شان و منزلت آنها به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ عادل منیر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر در همایش پلیس و امنیت، عفاف و حجاب که با حضور بانوان در حسینیه حضرت رقیه نیر برگزار شده بود افزود: پوشیده بودن زن در جامعه نه تنها موجب تقویت بنیان خانواده بوده بلکه سبب حفظ ارزش زن و جلوگیری از ابتذال او می شود.

وی گفت: خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصونیت از آفات و حفظ حریم و علت جامعه قرارداده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر با بیان این مطلب که امروزه بانوان و زنان ایرانی با پوشش و حجاب خود به عنوان الگویی برای دیگرزنان کشورهای جهان محسوب می شوند تصریح کرد: با توجه به توطئه دشمن در جبهه جنگ نرم امروز وظیفه بانوان برای پایداری ارزشهای اسلامی بسیار سنگین است و دختران دانش آموز و دانشجوی محجبه ولایت مدار جامعه ما همان طور که در دوران انقلاب اسلامی از کیان اسلامی مان پاسداری کردند امروز نیز با تاسی از شخصیت و سیره حضرت زهرا (س) با تمامی توان از ارزشهای اسلامی و ولایت دفاع می کنند.

سرهنگ منیر در ادامه اظهار داشت: بنا به فرموده پیامبر اکرم میانه روی و حجاب از عوامل اصلی بقا جاودانگی جامعه بشری و همیشه بایستی مردان نیز خود را مسئول بدانند.

وی تاکید کرد: متاسفانه جوامع غربی همواره از زنان به عنوان ابزار استفاده می کنند که اسلام با این تفکر به شدت مخالف است.

وی مهمترین محور امنیت را نسل سالم دانست و عنوان کرد: اگر این نسل جوان ما سالم باشد.

 

انتهای پیام/ح

مهمترین محور امنیت  نسل سالم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.