امام جمعه شهرستان نیر گفت:آزاد سازی موصل پیام خوشی به ملتمان بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در نمازجمعه این هفته شهرستان نیر که درمحل مصلی برگزار شده بود به آزاد سازی موصل اشاره کردو گفت: آزاد سازی موصل نشان از وحدت و یکپارچگی اقوام در زیر سایه ولایت صورت گرفت.
وی به مسئله خلافت و امامت اشاره کردو گفت: امامت جزو اصول و فروع دین است و نباید درمورد این مسئله به سادگی از کنارش رد شویم و در مورد آن باید بحث علمی و منطقی شود.
امام جمعه نیر به مناسبت های هفته از جمله 18 تیرماه سالگرد کشف توطیه آمریکا در پادگان نوژه همدان ، سالروز جنگ خندق و پیروزی امام علی (ع) بر منافقین که این روز را نیز روز پهلوانی و زور خانه ای نامیده اند و همچنین روز سرکوب خونین قیام مردم خراسان که درمقابل کشف حجاب رضا خان ایستادگی کردند اشاره کردو افزود: اسلام به مسئله حجاب و عفاف اهمیت بسزایی داده بطوریکه با فرهنگ غلط اروپایی که آن روزها رضاخان می خواست وارد ایران کند مردم مقابله کردند.
حجت الاسلام مقدسی گفت: از دیدگاه اسلام زن وسیله لذت جویی و شهوت رانی نیست به همین خاطر است که عفاف و حجاب را بر زن واجب کرده تا از شخصیت زن سو استفاده نشود.
وی به گرمای چند روز اخیر برخی از شهر های کشورمان اشاره کردو گفت: دراین روزها مصرف آب بالا می رود که مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خطبه ، نماز جمعه ، موصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.