مدیر ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نخستین مسابقه نماینده استان اصفهان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور بانوان شاهین‌شهری در سالن ورزشی انقلاب شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اعراب اظهار کرد: نخستین مسابقه نماینده استان اصفهان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور بانوان شاهین‌شهری در سالن ورزشی انقلاب شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه ساعت 11 روز جمعه 5 آبان در سالن ورزشی انقلاب منطقه مسکونی بانک استان شاهین‌شهر با حضور گسترده بانوان علاقه‌مند به این ورزش مهیج برگزار می‌شود.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه پیش‌بینی کرد: نخستین مسابقه هیأت هندبال شاهین‌شهر با تیم نفت و گاز گجساران، تماشاچی‌های بسیاری را به سالن ورزشی انقلاب این شهر جذب کند.

اعراب سطح آمادگی تیم بانوان هندبال شهرداری شاهین‌شهر را مطلوب ارزیابی و از حمایت‌های همه‌جانبه مسؤولان و علاقه‌مندان به این ورزش بانوان خبرداد.

وی اظهار داشت: تیم هندبال هیأت شهرداری شاهین‌شهر در دومین سال حضور قدرتمند خود در لیگ برتر بانوان کشور، به حمایت‌های همه‌جانبه مالی، تجهیزاتی و طرفداری شهروندان شاهین‌شهری نیاز دارد و این تیم پارسال در نخستین حضورش در لیگ برتر بانوان، رتبه چهارم کشور را کسب کرد.

مدیر ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: شهرداری شاهین‌شهر و طرفداران این تیم قول‌هایی در خصوص تأمین هزینه‌های مالی آن داده‌اند که با تحقق این تعهدات امیدواریم سال پرقدرتی را برای بانوان هندبالیست شاهین‌شهر در لیگ برتر شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات هندبال بانوان در شاهین‌شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.