سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی از برگزاری رقابت های لیگ باشگاه های کشور در سال جاری انتقاد کرد.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،غلامرضا محمدی در مورد قهرمانی تیم بیمه رازی در لیگ کشتی آزاد و این مسابقات گفت: حضور کشتی گیران خارجی به جذابیت این مسابقات بیشتر کمک کرد و فکر می کنم این مسابقات در نیمه نهایی و فینال لیگ رنگ و بوی خودش را گرفت.امیدوارم شرایط برای بهتر برگزار شدن لیگ مهیا باشد که اگر این شرایط مهیا نیست آن را تعطیل کنند.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی به چه علت در سالن حضور نداشتند تا کشتی‌ها را تماشا کنند؟علت این موضوع چیست؟ اگر این مسابقات برایشان مهم است حداقل ناظر فنی بیاید و مسابقات را از نزدیک تماشا کند.

محمدی اضافه کرد: امیدوارم اراده ای به وجود بیاید تا به لیگ اهمیت داده شود و این لیگ به کشتی ما کمک کند.امیدوارم برنامه ریزی بهتری نیز صورت بگیرد.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: در حال حاضر هادی حبیبی خودش به تنهایی همه بار را می‌کشد. باید ناظر فنی برای لیگ بگذارند.

محمدی در مورد دیدار فینال اضافه کرد:رقابت فینال خوب بود.مسابقه نزدیک و حساسی را شاهد بودیم نتیجه ما هم 5 بر سه شد. تیم حریف تیم خوبی بود و صبح هم توانستند تیم ساری را شکست دهند اما خدا را شکر توانستیم در برابر آنها به پیروزی برسیم و برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شدیم.

محمدی در مورد برگزاری جام باشگاه های جهان در کاشان خاطرنشان کرد: به نظر من باید شرایط خیلی بهتر از این شود و تماشاگران به ورزشگاه بیایند چرا که تیم های خارجی و قهرمانان کشتی دنیا می‌آیند و در این تورنمنت حضور دارند.
اگر کاشان قرار است میزبان باشد باید شرایطش بهتر از این باشد.

او در مورد میزبانی کاشان در لیگ کشتی تصریح کرد: میزبانی کاشان برای لیگ خوب بود اما شرایط در جام باشگاه های جهان متفاوت است چرا که تیم های خارجی و قهرمانان دنیا می‌آیند.

انتهای پیام/

انتقاد سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی از برگزاری رقابت های لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار