رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت :با توجه به حضور پر شور مردم در راهپیمایی اربعین ممکن است افرادی با نیت سوء دست به اعمال مجرمانه و یا کلاهبرداری بزنند لذا لازم است زائران حتما هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی کریمی رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت:بردن دوربین وتلفن همراه به حرم‌ها واماکن زیارتی ممنوع است و عکس برداری و فیلم برداری از پایانه‌های مرزی، ستون‌های نظامی در جاده ها، اماکن نظامی، ایست بازرسی و نظایر آن مطلقاً ممنوع است و در صورت انجام این کار ممکن است برای زائران مشکل ایجاد شود.

وی از زوار خواست در صورت مفقود شدن یا سرقت تلفن همراه شان در موکب‌هایی که استراحت می‏‌کنند، موضوع را به مسئول موکب و یا به اولین موکب ایرانیان اطلاع دهند.

 کریمی با بیان این که زوار از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط خود استفاده نکنند، بیان کرد: در صورت نیاز به این کار پس از استفاده از تلفن همراه دیگران حتی‏‌المقدور شماره‌ای را که با آن تماس برقرار کرده اند حذف کنند.

وی افزود: زائران در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ز

زوار از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط خود استفاده نکنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.