مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:حضور زائران اربعین در استان فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ کرمانشاه است.

خالوندی مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های کرمانشاه  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت:امسال برای معرفی صنایع دستی کرمانشاه در نظر داریم نمایشگاه صنایع دستی متعددی را در مسیر عبور زائرین اربعین حسینی برگزار کنیم.

وی گفت: در تعدادی از مجتمع های بین راهی یک غرفه صنایع دستی برای عرضه محصولات کرمانشاه به زوار دایر می گردد.

خالوندی هم چنین به برپایی چند نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان هایی که در مسیر عبور زائرین کربلا قرار دارند اشاره کرد و گفت:در شهر های سنقر، صحنه، بیستون، اسلام آباد؛ کرند غرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین در مسیر زوار اربعین نمایشگاه صنایع دستی دایر می شود.

وی با بیان اینکه در مسیر رفت بیشتر کالاهای کاربردی برای استفاده مسافرین ارایه خواهد شد، بیان کرد:در مسیر بازگشت علاوه بر ارائه کلیه محصولات صنایع دستی استان غرفه هایی نیز برای عرضه سوغات مخصوص استان کرمانشاه دایر خواهد شد.


خالوندی با اشاره به اینکه بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی ما در ورودی شهر قصرشیرین دایر خواهد شدافزود:در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات صنایع دستی استان، برپایی سیاه چادر و اجرای برنامه های آئینی خاص این ایام را نیز در دستور کار داریم.

وی همچنین در خاتمه از توزیع بروشورهای معرفی استان در میان زائرین اربعین خبر داد.

 

انتهای پیام/ز

برپایی چند نمایشگاه صنایع دستی در مسیر عبور زائرین کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.