فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:با تلاش رئیس و کارکنان کلانتری 11 شهید قرنی جیرفت 74 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ ماشالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:امروز مأمورین کلانتری 11 شهید قرنی جیرفت حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه سلطان سید احمد به یک دستگاه تریلی که به مقصد اصفهان در حال حرکت بود مشکوک شده، دستور ایست صادر و در بازرسی از خودرو مقدار 74 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل ماهرانه ای در کف تریلی جاسازی شده بود کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

سرهنگ ملائی افزود: تقاضا برای مصرف مواد مخدر نگران کننده است و تا زمانی که این وضع وجود دارد شاهد قاچاق مواد مخدر به انحاء مختلف هستیم که البته پلیس مصمم است با تمام توان خود برای مبارزه با مواد مخدر اقدام کند.

وی عامل اصلی گرایش افراد به سمت مصرف مواد مخدر را باورهای غلط ناشی از توصیه دوستان یا دریافت اطلاعات غلط و ناقص از منابع و سایتهای اینترنتی نامعتبر دانست و افزود: یکی از این باورهای غلط، حل مشکلات جنسی با مصرف مواد مخدر است اما غافل از اینکه یکی از مشکلات بزرگ معتادین، رکود جنسی است، پس با چه توجیه علمی و منطقی می شود قبول کرد که با مصرف مواد مخدر مشکلات جنسی حل می شود.

ملایی تصریح کرد : البته در اینجا ضعف سیستم آموزش رسمی و غیر رسمی در آگاهی بخشی به نسل نوجوان و جوان کاملا مشهود است چرا که اگر نوجوانان و جوانان اطلاعات درست و منطقی در زمینه عوارض سوء مصرف مواد مخدر دریافت می کردند امروز شاهد ریخته شدن خون بسیاری از جوانان عزیزمان برای مبارزه با مواد مخدر نبودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت حل مشکلات جنسی را در گرو ارائه اطلاعات صحیح و منطقی به اقشار مختلف جامعه متناسب با سن و قدرت فهم آنان توسط خانواده، مدرسه، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، رسانه ها، نهادها و موسسات فرهنگی و .... دانست و تاکید کرد: باید مراکز و متخصصین که می توانند با استفاده از روشهای علمی و کم هزینه نسبت به حل مشکلات جنسی افراد اقدام کنند به مردم معرفی شوند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار