مشاور امور بانوان و خانواده در فرمانداری اردکان گفت: اولین همایش استانی کودکان دیار صلح و گفتگو در فرهنگسرای آیت الله خاتمی (ره) این شهرستان برگزار خواهد شد.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بنت الهدی بنایی مشاور امور بانوان و خانواده در فرمانداری اردکان گفت: اولین همایش استانی کودکان دیار صلح و گفتگو در فرهنگسرای آیت الله خاتمی (ره) این شهرستان برگزار خواهد شد .

 بنایی افزود: نخبگان خردسال و نوجوان ذخیره غنی کشور هستند که مهارت و استعداد برخی از آن‌ها چشم اساتید و بزرگان را خیره کرده است.

 بنایی افزود  : این همایش که متعلق به کودکان و نوجوانان است با برنامه های گوناگون در روز نوجوان ،8 آبان ماه امسال برگزار می شود .

وی با بیان اینکه از جمله برنامه های این همایش تلاوت قران کریم ازسوی قاری کودک و نوجوان ، اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ازسوی کودکان و نوجوانان با لباس محلی ، اجرای ورزش باستانی ، نقالی خوانی ، بوم گردی می باشد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اردکان بیان داشت : اردکان میزبان این همایش در سطح کشوری و بین المللی خواهد بود و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و ادارات مختلف انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از هر شهرستان 10کودک نخبه انتخاب خواهد شد که در کل 100 کودک در این همایش کشوری و بین المللی شرکت می کنند.

انتهای پیام/ی

همایش استانی کودکان دیار صلح و گفتگو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار