فرماندار اردکان گفت : اردوی آموزشی بانوان اردکان به مناسبت هفته سلامت در محل باشگاه سوارکاری کوهستان اردکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  هادی مقیمی فرماندار اردکان گفت : ایجاد باشگاه ها که همراه با سلامت است علاوه بر ایجاد روحیه شاد از جامعه آسیب زدایی می کند و با ایجاد اینگونه مراکز از معضلات اجتماعی و اعتیاد پیشگیری می شود و بخصوص زنان از انحطاط و زوال دور می شوند و به سمت ورزش و تندرستی سوق داده می شوند .

مقیمی افزود : با ایجاد باشگاه های سلامت  خوداتکایی و کار آفرینی در جوانان رشد پیدا میکند و مسئولین بانهادینه کردن ورزش سوارکاری در بین جوانان باعث تعالی آنها و جامعه می شوند .

مقیمی اظهار داشت : احداث این مجموعه کمکی در راستای اهداف ورزش و ارتقای سطح ورزشی شهرستان دانست و افزود : اولین باشگاه سوارکاری که با امکانات تفریحی در شهرستان برای عموم دایر شده است .

مقیمی عنوان کرد : طبق امار 85 درصد از جوانان و نوجوانان  مستعد برای ورزش سوارکاری هستند و اردکان جایگاه خوبی برای ارتقاء این ورزش می باشد و در آینده نزدیک این موضوع گسترش پیدا می کند.

رئیس اداره ورزش گفت : در این اردوی یک روزه ۵۰ نفراز بانوان ادارات شهرستان حضور پیدا کردند.

احمد شکراللهی افزود : این اردو که به مناسبت هفته سلامت بانوان و هفته تربیت بدنی با همکاری فرمانداری ، شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان و بیمارستان ضیائی که بصورت کارگاهی برای سلامت زنان با موضوع پیشگیری از سرطان های شایع در زنان با حضور خانم دکتر اسلامی برپا شد.

انتهای پیام/ ی

اردوی سلامت باحضور۵۰ نفراز بانوان ادارات شهرستان اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.