حجت الاسلام شاکرگفت: اقتصاد مقاومتی ستون‌هایی دارد که یکی از ستون‌های مهم آن رونق بخشیدن به تولید داخلی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام شاکر امام جمعه اردکان افزود: ورزش روی جسم ما اثر دارد و به ما سلامتی می‌بخشد و در کاهش آسیب‌های اجتماعی وفرهنگی نقش ایفا می‌کند امروز ورزش برای جامعه ما به فرموده مقام معظم رهبری یک ضرورت می‌باشد. 

امام جمعه اردکان اظهار داشت: به جوانان سفارش می‌شود که به تحصیل و تحضیل در رشته‌های ورزشی بپردازند و در دین سفارش شده که از تنبلی و کسالت دوری شود و به همه رشته های ورزشی اهمیت داده شود تا جوانانی که علاقمند به ورزش می‌باشند بتوانند در رشته مورد علاقه خود تشویق شوند.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که در ورزش مورد نیاز است اخلاق ورزشی می‌باشد خروجی هیت‌های ورزشی و رشته‌های ورزشی که جوانان وقت و عمر خود را می‌گذارند علاوه بر ورزش و تخصص در رشته ورزشی باید اخلاق و انصاف ورزشی داشته باشند.

امام جمعه اردکان در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جواب ترامپ در سخنرانی خود فرمودند: انسان خیلی ناراحت می‌شود و نمی‌خواهد وقت بگذارد برای جواب گویی این رئیس جمهور امریکا که با سخنرانیهایش و گزافی گویی هایش انتقاد هموطنان خود را برانگیخته است، افزود: این نکته برای ما مهم است که که ما نباید هیچ گاه از امریکا غافل شویم و دشمن را نباید هیچ گاه سهل و کوچک شمرده شود.

شاکر گفت: در سخنان امام (ره) یکی از کلید واژه‌های سخنرانی‌های امام مبارزه با امریکا؛ اسرائیل؛ استکبار است، کشور و ملتی که استقلال اقتصادی نداشته باشد و همیشه محتاج است بعد از سخنرانی یک رئیس جمهور در پایه‌های اقتصاد آن مملکت تزلزول ایجاد می‌شود راه آن استقلال اقتصادی کشور ما می‌باشد.

امام جمعه اردکان ادامه داد: اصراف اگر در روحیه یک ملت باشد هرچه هم تولید داشته باشد ضایع می‌شود در سالیان نه چندان دور که با سیاست اقتصاد مقاومتی کشورمان را نگه داشته ایم و باید از نظر سیاسی هم کامل باشیم و در مقابل دشمنان محکم ایستادگی کنیم.

امام جمعه اردکان افزود: کمک به مردم مسلمانان میانمار و مجاهدان دفاع از حرم در سوریه را یک وظیفه شرعی و انسانی بیان کرد.

انتهای پیام/ ا

رونق بخشیدن به تولید داخلی یکی از اساسی ترین ستون ها اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار