عضو کمیسیون برنامه و بودجه از مخالفت کمیسیون متبوع خود با کلیات طرح اصلاح ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خبر داد.

کلیات طرح اصلاح ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در کمیسیون برنامه بودجه رد شدمحمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از رد کلیات طرح اصلاح ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

وی ادامه داد: در این اصلاحیه مقرر بود، ۵ درصد از ۲۰ درصد وجوه حاصل از جرایم که جهت تامین اعتبار به صندوق های خسارت بدنی بیمه شخص ثالث واریز می شود؛ کسر و به سازمان صدا وسیما برای ارتقای فرهنگ رانندگی و رعایت مقررات اختصاص یابد.

تابش ادامه داد: همچنین در این نشست عملکرد، اعتبارات و مشکلات مربوط به درآمد اختصاصی از محل درآمدهای ثبتی با حضور روسای دستگاه های مذکور رسیدگی شد، همچنین تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد گزارشی از عملکرد این سازمان و تنگناهای اعتباری ارائه کرد.

این نماینده مجلس گفت: محمدیون دبیر کل هلال احمر نیز گزارشی از اختلاف با سازمان ثبت اسناد درباره حق الثبت اسناد رسمی به اعضا کمیسیون ارائه کرد، نهایتا قرار شد کمیته ای دیدگاه‌های دو‌طرف را بررسی و نتیجه را به کمیسیون ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار