عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از حضور وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

دفاع اردکانیان از برنامه‌های کاری خود در جلسه کمیسیون انرژی/ پیش‌بینی روز رأی اعتماد نسبت به انتخاب وی غیر ممکن استکوروش کرم‌پور عضون هیئت رئیسه کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو در نشست امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

وی ادامه داد: در این نشست، آقای اردکانیان برنامه کاری خود را به طور مختصر توضیح داد و اعضای کمیسیون هم اظهارات خود را در سطح ملی و حوزه انتخابیه بیان کردند.

نماینده مردم فیروزآباد با تأکید بر اینکه این جلسه را می‌توان مثبت ارزیابی کرد افزود: یکی از ویژگی‌های وزیر پیشنهادی نیرو اعتقاد بر تعامل این وزارتخانه با نمایندگان بود و بر اساس علم و دانش روز بحث مدیریت آب را مطرح کرد.

کرم‌پور تصریح کرد: اردکانیان در این نشست اعلام کرد که امروز در دنیا با پسماند بیش از 20 میلیون هکتار بدون هیچ مشکلی از لحاظ بهداشتی انجام می‌شود که ما هم می‌توانیم با توجه به شرایط کشور و دانش روز و با استفاده از تصفیه پسماند فاضلاب، آب‌های مورد نیاز کشاورزی، صنعتی و شرب خود را تأمین کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی اظهار کرد: اردکانیان نسبت به تأمین آب کشور از طریق آب شیرین‌کن‌ها انتقال آب دریا و همچنین استفاده از انرژی‌های نو برنامه‌های مدونی داشتند.

وی تأکید کرد: برای آگاهی و شناخت کافی نسبت به وزیر پیشنهادی نیرو باید جلسات بیشتری برگزار شود و بنده نمی‌توانم اکنون پیش‌بینی کنم در روزهای آینده در صحن علنی مجلس چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام /

حضور اردکانیان در نشست کمیسیون انرژی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار