فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با شناسایی و انهدام پنج باند بزرگ سرقت توسط پلیس آگاهی، 21 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از انهدام این پنج باند، 178 مورد سرقت کشف و 17 سارق در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پنج مورد از سرقت های کشف شده سرقت به عنف هستند، یادآور شد: عمده سرقت های انجام شده توسط این پنج باند سرقت از منزل، مغازه، اماکن و وسایل داخل خودرو بوده است.

امان اللهی افزود: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عوامل مربوط به این سرقت ها همچنان در دستور کار است.

وی یادآور شد: با راه اندازی قرارگاه مقابله با سرقت در پلیس آگاهی شاهد افزایش عملکرد این پلیس تخصصی هستیم، بگونه ای که از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به 60 باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: در این مدت میزان کشفیات سرقت 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش و میزان وقوع سرقت هم 15 درصد کاهش یافته است.

امان اللهی اولویت دادن به کشف جرم، تعدیل نیرو از بخش های اداری برای خدمت دهی به مردم و برخورد سریع و جدی با جرایم را از مهمترین عوامل این موفقیت ها دانست.

انتهای پیام/ز

راه اندازی قرارگاه مقابله با سرقت در پلیس آگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.