رئيس پليس آگاهی استان كرمانشاه از انهدام باند سارقان زورگير خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛سرهنگ محمدرضا اميری رئيس پليس آگاهی استان كرمانشاه  گفت: در پی وصول يک فقره پرونده از يكی از كلانتری های سطح شهر به پليس آگاهی مركز استان مبنی بر اينکه افرادی تحت عنوان مسافر سوار يك دستگاه خودرو سواری شده و سپس با توسل به زور و ضرب و شتم راننده، اقدام به سرقت خودروی وی کرده اند، پرونده جهت شناسايی و دستگيری اين سارقان در اختيار كارآگاهان پايگاه شمال اين پليس قرار گرفت.

وی تصريح كرد: با اقدامات فنی و پليسی و تلاش شبانه روزی یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای شناسايی شد و پس از هماهنگی قضایی متهم در يك عمليات منسجم و مشترك دستگير و به مقر پايگاه شمال پليس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به 37 فقره سرقت خودرو و قطعات آن با همدستی دو سارق دیگر اعتراف کرد و با پيگيری های به عمل آمده مخفيگاه ساير همدستان متهم شناسايی و با هماهنگی قضائی در 2 محله از سطح شهر کرمانشاه دستگیر و به مقر پايگاه شمال منتقل شدند.

امیری با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به بزه انتسابی، گفت: در اين راستا چهار نفر مالخر دستگير و اموال مکشوفه به مال باختگان تحویل داده شد. پرونده نیز جهت تحقیقات بیشتر در اختیار این پلیس قرار دارد.

 

انتهای پیام/ز

دستگیری سارقان زورگیر در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.