اولین رویداد گردشگری ورزش های هوایی پاییزه با حضور ورزشکاران ورزش های هوایی از سراسر کشور در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا نصیری سرپرست معاونت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: همه ساله در فصل پاییز ورزشکاران ورزش های هوایی از سراسر کشور با توجه به شرایط مساعد جوی به شهر جهانی یزد سفر می کنند تا از پتانسیل های موجود در این استان برای آموزش و پرواز استفاده نمایند.

نصیری افزود: کمیته ورزش های هوایی استان یزد با در نظر گرفتن خدمات رفاهی و گردشگری آماده استقبال از تمامی مربیان، خلبانان و علاقه مندان به این رشته ورزشی از سراسر ایران جهت رقابت در حضور بزرگان پرواز ایران می باشند.

وی  ادامه داد: : استان یزد در بحث گردشگری هوایی ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی را دارد که طی دو سال اخیر فعالیت های زیادی در این حوزه انجام شده است که یکی از آنها برگزاری نمایش هوایی است .

یادآور می شود: ورزش های هوایی استان یزد با برنامه های متنوع و جذاب از نهم لغایت دوازدهم آبان ماه در دو سایت پروازی استان یزد واقع در جاده یزد ـ دربید انجام می شود.

از نهم تا دوازدهم آبان ماه اولین رویداد گردشگری ورزش های هوایی پاییزه با حضور ورزشکاران ورزش های هوایی از سراسر کشور در دو سایت پروازی در استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.