رئیس شورای شهر اردکان گفت: اجازه حفاری برای فاضلاب شهرستان اردکان را نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی مروتی رئیس شورای شهر اردکان در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : برای فاضلاب اردکان هزینه زیادی شده است و باید استفاده شود ولی حق و حقوق مردم اردکان هم باید داده شود.

 مروتی افزود : در حال حاضر مجوز حفاری تا استیفای حقوق مردم را پرداخت نشده ، فقط قرار شد برای رفع بوی بد فاضلاب شهرک‌ها 300 انشعاب دیگر وصل شود، اما بعد از آن اجازه حفاری نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه برای فاضلاب دو هزینه از مردم گرفته شده ، یکی حق انشعاب که باید پرداخت شود و دیگری هزینه وصل انشعاب که حدود 700 هزار تومان است که زمان بهره‌برداری آن را پرداخت کنیم .

 

حسابرسی و تحقیق و تفحص از عملکرد شهردار سابق و تخلفات شرکت های تابعه

مروتی تصریح کرد : وظیفه شورا نظارت بر شهرداری است حسابرسی شهرداری وظیفه شوراست و گزارشات مالی در صحن شورا بررسی می شود .

وی افزود: تحقیق و تفحص کلی نیاز به مصوبه شورا دارد و زمان زیادی طول می کشد ، موارد به خصوصی وجود دارد که شورا بررسی خواهد کرد، اگر از تخلفات شرکت های تابعه شکایتی باشد شورا رسیدگی و گزارش منتشر خواهد کرد.

 

آغاز پروژه های جدید

مروتی با بیان اینکه اولویت شهرداری اتمام پروژه های نیمه تمام هست، پروژه های غیر لازم را انجام نخواهیم داد افزود: پروژه‌هایی که قرارداد داشته ادامه می دهند ولی پروژه های جدید با قیمت پایین تر و کیفیت بهتر انجام خواهد شد.

وی گفت: برای سال آینده پروژه هایی داریم برنامه اصلی شورا رسیدگی به بافت سنتی و جذب توریست است و با توجه به ثبت جهانی یزد نمی خواهیم از قافله عقب بمانیم اولویت کاری مباحث فرهنگی خصوصا میراث فرهنگی و گردشگری است.

انتهای پیام/ ی

اولویت شهرداری اتمام پروژه های نیمه تمام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار